Programy lojalnościowe

Konkurencyjny rynek wymusza na sprzedawcach wprowadzanie nowych metod przyciągania i utrzymywania klientów. Dla każdego sprzedawcy (zarówno restauracji jak i sieci hipermarketów) najcenniejszy jest lojalny klient stale dokonujący zakupów właśnie u niego. Programy lojalnościowe mają na celu stworzenie dodatkowej motywacji klienta do dokonywania stale zakupów u tego sprzedawcy.

Sprzedawcy wypracowali bardzo wiele programów lojalnościowych, różniących się sposobem oddziaływania na klienta, zakresem i szczegółowością zbieranych informacji, technologią, nośnikiem danych itd. Najcenniejsze programy lojalnościowe to te, które oprócz nagradzania klientów za pewne pożądane działania zbierają i przetwarzają informacje o zachowaniu klientów. Takie bazy danych stanowią nieocenione źródło informacji marketingowych, a przez to pozwalają dostosować ofertę do oczekiwań i zachowań klientów.

PROCARD opracował kilka programów lojalnościowych, w których nośnikiem informacji jest karta mikroprocesorowa a dane są transmitowane do centralnych baz danych w celu dalszego przetwarzania. Akceptacja transakcji lojalnościowych odbywa się w terminalu płatniczym EFTPOS z zainstalowaną aplikacją programu lojalnościowego. Aplikacja programu lojalnościowego może rezydować w terminalu jako jedyna lub jako aplikacja dodatkowa w stosunku do aplikacji płatniczej dla kart bankowych.

 
 
Slide 1 Content
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką plików cookies. Kontynuowanie przeglądania oznacza zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami przeglądarki. [x]
PROCARD

Programy lojalnościowe

Konkurencyjny rynek wymusza na sprzedawcach wprowadzanie nowych metod przyciągania i utrzymywania klientów. Dla każdego sprzedawcy (zarówno restauracji jak i sieci hipermarketów) najcenniejszy jest lojalny klient stale dokonujący zakupów właśnie u niego. Programy lojalnościowe mają na celu stworzenie dodatkowej motywacji klienta do dokonywania stale zakupów u tego sprzedawcy.

Sprzedawcy wypracowali bardzo wiele programów lojalnościowych, różniących się sposobem oddziaływania na klienta, zakresem i szczegółowością zbieranych informacji, technologią, nośnikiem danych itd. Najcenniejsze programy lojalnościowe to te, które oprócz nagradzania klientów za pewne pożądane działania zbierają i przetwarzają informacje o zachowaniu klientów. Takie bazy danych stanowią nieocenione źródło informacji marketingowych, a przez to pozwalają dostosować ofertę do oczekiwań i zachowań klientów.

PROCARD opracował kilka programów lojalnościowych, w których nośnikiem informacji jest karta mikroprocesorowa a dane są transmitowane do centralnych baz danych w celu dalszego przetwarzania. Akceptacja transakcji lojalnościowych odbywa się w terminalu płatniczym EFTPOS z zainstalowaną aplikacją programu lojalnościowego. Aplikacja programu lojalnościowego może rezydować w terminalu jako jedyna lub jako aplikacja dodatkowa w stosunku do aplikacji płatniczej dla kart bankowych.