Informacje

Nagroda „Gazele Biznesu”

Ranking "Gazele Biznesu 2004", zaliczył firmę PROCARD Sp. z o. o. do najprężniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce, czyli prestiżowego grona firm, które nie tylko osiągają dobre wyniki finansowe i dynamicznie się rozwijają, ale są również rzetelnymi partnerami biznesowymi.

Tytuł "Gazele Biznesu", przyznany przez jury składające się z dziesięciu dzienników ekonomicznych należących do Grupy Wydawniczej Bonnier. Wyróżnienie to świadczy o docenieniu dokonań biznesowych oraz rzetelności i wiarygodność firmy PROCARD jako partnera.

Aby zakwalifikować się, PROCARD musiał spełnić następujące wymagania:

  • rozpocząć działalność przed rokiem 2001 i prowadzić ją nieprzerwanie do dziś,
  • w latach 2001-03 ani razu nie odnotować straty,
  • w roku 2001 osiągnąć wartość sprzedaży nie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 300 mln zł,
  • w latach 2001-03 z roku na rok odnotowywała przyrost sprzedaży,
  • przynajmniej od roku 2001 publikować swoje wyniki finansowe w Monitorze Polskim B lub udostępnić informacje na ich temat redakcji "Pulsu Biznesu".

Plany PROCARD na najbliższy okres przewidują dalszy rozwój i intensyfikację działań biznesowych oraz zwiększanie obszarów działalności.

wróć do aktualności
Slide 1 Content
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką plików cookies. Kontynuowanie przeglądania oznacza zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami przeglądarki. [x]
PROCARD

Informacje

Nagroda „Gazele Biznesu”

Ranking "Gazele Biznesu 2004", zaliczył firmę PROCARD Sp. z o. o. do najprężniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce, czyli prestiżowego grona firm, które nie tylko osiągają dobre wyniki finansowe i dynamicznie się rozwijają, ale są również rzetelnymi partnerami biznesowymi.

Tytuł "Gazele Biznesu", przyznany przez jury składające się z dziesięciu dzienników ekonomicznych należących do Grupy Wydawniczej Bonnier. Wyróżnienie to świadczy o docenieniu dokonań biznesowych oraz rzetelności i wiarygodność firmy PROCARD jako partnera.

Aby zakwalifikować się, PROCARD musiał spełnić następujące wymagania:

  • rozpocząć działalność przed rokiem 2001 i prowadzić ją nieprzerwanie do dziś,
  • w latach 2001-03 ani razu nie odnotować straty,
  • w roku 2001 osiągnąć wartość sprzedaży nie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 300 mln zł,
  • w latach 2001-03 z roku na rok odnotowywała przyrost sprzedaży,
  • przynajmniej od roku 2001 publikować swoje wyniki finansowe w Monitorze Polskim B lub udostępnić informacje na ich temat redakcji "Pulsu Biznesu".

Plany PROCARD na najbliższy okres przewidują dalszy rozwój i intensyfikację działań biznesowych oraz zwiększanie obszarów działalności.

wróć do aktualności