Serwis

Głównym zadaniem działania serwisu firmy PROCARD jest stworzenie naszym klientom bezpieczeństwa i komfortu w eksploatacji urządzeń, systemów i rozwiązań poprzez świadczenie usług:

  • serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
  • wsparcia technicznego.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Doświadczony zespół specjalistów, zaplecze techniczne oraz sprawdzone procedury operacyjne pozwalają nam na zapewnienia kompleksowych i profesjonalnych usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

W zależności od rodzaju, wielkości i poziomu skomplikowania rozwiązania proponujemy warunki serwisowe uwzględniające różne:

  • terminy i tryb zgłaszania problemów,
  • czas reakcji i usuwania usterek,
  • zakresy podejmowanych prac zdalnych i u klienta,
  • tryby wykonywania drobnych prac modyfikacyjnych,
  • tryby wykonywania poważnych prac modyfikacyjnych.

Wsparcie techniczne

Usługa wsparcia technicznego zapewnia naszym klientem fachową pomoc w eksploatacji posiadanych urządzeń, oprogramowania i rozwiązań. Zakres wsparcia technicznego jest ustalany indywidualnie, zgodnie z wymaganiami klientów i obejmuje:

  • konsultacje telefoniczne,
  • kontakt poprzez pocztę elektroniczną,
  • aktualizacje oprogramowania,
  • asystę wdrożeniową,
  • spotkania konsultacyjne,
  • przeglądy konserwacyjne.
 
 
Slide 1 Content
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką plików cookies. Kontynuowanie przeglądania oznacza zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami przeglądarki. [x]
PROCARD

Serwis

Głównym zadaniem działania serwisu firmy PROCARD jest stworzenie naszym klientom bezpieczeństwa i komfortu w eksploatacji urządzeń, systemów i rozwiązań poprzez świadczenie usług:

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Doświadczony zespół specjalistów, zaplecze techniczne oraz sprawdzone procedury operacyjne pozwalają nam na zapewnienia kompleksowych i profesjonalnych usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

W zależności od rodzaju, wielkości i poziomu skomplikowania rozwiązania proponujemy warunki serwisowe uwzględniające różne:

Wsparcie techniczne

Usługa wsparcia technicznego zapewnia naszym klientem fachową pomoc w eksploatacji posiadanych urządzeń, oprogramowania i rozwiązań. Zakres wsparcia technicznego jest ustalany indywidualnie, zgodnie z wymaganiami klientów i obejmuje: