Serwis
Głównym zadaniem działania serwisu firmy PROCARD jest stworzenie naszym klientom bezpieczeństwa i komfortu w eksploatacji urządzeń, systemów i rozwiązań poprzez świadczenie usług:
- serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
- wsparcia technicznego.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Doświadczony zespół specjalistów, zaplecze techniczne oraz sprawdzone procedury operacyjne pozwalają nam na zapewnienia kompleksowych i profesjonalnych usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
W zależności od rodzaju, wielkości i poziomu skomplikowania rozwiązania proponujemy warunki serwisowe uwzględniające różne:
- terminy i tryb zgłaszania problemów,
- czas reakcji i usuwania usterek,
- zakresy podejmowanych prac zdalnych i u klienta,
- tryby wykonywania drobnych prac modyfikacyjnych,
- tryby wykonywania poważnych prac modyfikacyjnych.
Wsparcie techniczne
Usługa wsparcia technicznego zapewnia naszym klientem fachową pomoc w eksploatacji posiadanych urządzeń, oprogramowania i rozwiązań. Zakres wsparcia technicznego jest ustalany indywidualnie, zgodnie z wymaganiami klientów i obejmuje:
- konsultacje telefoniczne,
- kontakt poprzez pocztę elektroniczną,
- aktualizacje oprogramowania,
- asystę wdrożeniową,
- spotkania konsultacyjne,
- przeglądy konserwacyjne.